Retur pentru comenzi online
- Va logati in contul de client si selectati "Istoric si detalii comenzi" (click aici), apoi mergeti la detalii comanda.
- In dreptul fiecarui produs din comanda va apare posibilitatea sa il selectati. Bifati produsul dorit.
- Putin mai jos regasiti un camp de completat. Notati eventualele observatii / defecte ale produsului, si apasati butonul "Solicita o returnare".
- In acest moment, solicitarea dvs a fost trimisa catre noi. Un coleg o va analiza, iar daca se incadreaza in conditiile de returnare o va aproba.
- Dupa aprobarea returului veti primi un email de confirmare. In acest pas va puteti loga in contul de client de pe site si navigati la "Retur de marfa". In tabelul afisat va fi cererea dvs de returnare. Va rugam sa mergeti la "Formular de returnare" si sa tipariti acest formular pe care va rugam sa il completati (cu Iban si nume titular cont, in caz ca doriti returnarea sumei de bani).
- Trimiteti produsul la adresa afisata in formularul de retur descarcat si tiparit.
- Coletul va fi verificat imediat ce ajunge la noi, iar daca totul este in regula, in termen de 14 zile calendaristice veti primi banii in contul furnizat.
Retur pentru comenzi telefonice / prin email
- Completati acest formular de retur click aici.
- Un coleg va va contacta pentru a stabili toate detaliile.
- Dupa ce primiti confirmarea ca totul este in regula pentru retur, va rugam sa descarcati acest formular (click aici) pe care trebuie sa il completati si sa il atasati in colet.
- Trimiteti produsul catre noi la adresa comunicata de colegii nostri.
- Coletul va fi verificat imediat ce ajunge la noi, iar daca totul este in regula, in termen de 14 zile calendaristice veti primi banii in contul furnizat.